Thursday, November 1, 2007

Kill your darlings...

Sådant är nödvändigt ibland och därför dör den här bloggen nu. Denna rosa blogg ger mig inte egentligen något mer än att jag ofta känner att jag borde nischa bloggandet, skriva fler och roliga inlägg eftersom jag alltid vill vara bäst på det jag gör.

Är det mediokert är det ingen idé. Mitt marknadsvärde har påverkats negativt av den här bloggens nivå på senare tid.
Kommer med all säkerhet att återkomma som anonym bloggare via ett annat forum.

Uppdrag Granskning om EF Språkresor var värdelöst, ogillar journalistiken och är otroligt nöjd att inte förknippas med det. Tycker inte att granskningen var så pass bred att en tittare kan bilda sig en generell uppfattning om företaget som faktiskt kom relativt lindrigt undan.

Den ledare som ställde upp och pratade var modig. Jag skulle själv aldrig någonsin skicka mina barn på en språkresa till St Julians, Malta.

Ciao ciao bloggi.

Soundtrack: NSync Bye Bye Bye

4 comments:

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Thanks a bunch for sharing this with all of us you really understand what you're talking approximately! Bookmarked. Kindly additionally visit my web site =). We will have a hyperlink trade arrangement between us
My site :: building company near winter garden fl

Anonymous said...

Wow, this piece of writing is good, my younger sister is analyzing such things, thus I am going to let know her.


Feel free to surf to my website: gay bear