Wednesday, October 17, 2007

Connoisseur? Jag?

Galet trött. Jag är trött och orkar inte se fotbollen. Vi vinner utan mitt supportande. Känns som att alla människor blir mer föraktfulla och sura när hösten kommer och mörkret faller. Är det specifikt för 08?

Känner att jag inte haft semester på ett tag. Borde ha åkt ut och rest när jag blev klar med skolan istället. Hade en veckas semester i somras i Falsterbo med regn. Enda utgången, som såg ut att bli bra, dök ett gammalt skelett i garderoben upp och skrek och hävde ur sig personangrepp, mongopackad på Badhytten givetvis. ( Du och din makrillskompis kan sluta läsa den här bloggen NU. )

Imorgon ska jag på vinprovning. Personen som bjudit in mig tycker inte jag är en connoisseur och ska försöka bättra på det. Hmmm.
Behöver semester. Skönt att jag ska till casitan i Marbeilla när vintern är som värst i alla fall.

No comments: