Tuesday, October 9, 2007

Trist tisdag med Grinchen som sällskap



Bild från www.fishkite.com

Ibland när jag jämför mig med vissa personer så känner jag att min tillvaro är så trist. Allt är relativt absolut men jag vill också träffa kändisar, ha ett eget coolt tv-program, vara med i musikvideos och resa runt i världen. Som detta!

Visst det är få förunnat men då vissa personer i ens tillvaro har sådana roliga jobb kan det hända att jag blir en liten grön figur, som Grinchen som går och mumlar, jag vill också, jag vill också för att sedan skrika rakt ut JAG VILL OCKSÅ!!!

Jag är inte missunsam någonstans, inte alls, men JAG VILL OCKSÅ. Mest vill jag ha en av mina krönikor publicerad, en sjukt bra krönika. Så varför, kan inte någon bara tala om varför, kan ingen bara publicera den?

I övrigt verkar Grinchen rätt skön...

No comments: