Thursday, September 13, 2007

Dagens:


Sweet Rose Cake: Two layers of fluffy white cake frosted with pink icing. A sugar rose tops off the cake.
Inköpta bok: He´s not that in to you. Förklaringar överflödiga, bokrecension kommer.

Powerfika: Med Antonia på Waynes vasagatan på ca 28 minuter. Hon gör mig alltid glad.

Manipulation: som tidsfördriv är det underskattat och mycket underhållande och stimulerande.

Statement: in a relationship with Pia Fromlet på Facebook. "All that" och "to die for" kategoriserar mitt val av partner.

Imaginary boyfriend: Johan Elmander. ÅH. Kraftigt ha-begär.

Mediaexponering: På bild i viss skvallerblaska. Lights upon ME! (OBS: Ironi)

Jag-låtsas-att-jag-är-någon-annanstans: I Paris när jag artigt sade Excusez-moi, Merci och de rien för att få en kontinental känsla. ( Är jag psykiskt sjuk, behöver ett miljöombyte eller bara uttråkad?)

Soundtrack: Jackie DeShannon What the world needs now

No comments: