Sunday, September 2, 2007

V som i 5

Meeen guuud. Så säger alltid Josephine i olika sammanhang. Att hon inte hade en aning om gårdagens planer var tanken och resulterade i ett högt antal meeeen guuuud och uppspärrade ögon. Obetalbart och fantastiskt lyckad kväll.

Lyckligt inbjudna gömde sig ett fnissigt entourage i vinkällaren på Divino för att, när Josephine trodde att alla låg sjuka, var tråkiga och allmänt osugna på att fira hennes 25-årsdag hoppa fram med partytutor och konfetti, trots att hon egentligen trodde att Nicola ville visa vinkällaren inför kvällens middag på tu man hand med pojkvännen som fixat allt!

Fantastisk italiensk femrättersmiddag höjde min levnadsstandard. Jag skulle kunna äta tryffelpasta resten av livet. Sedan V och Hell´s Kitchen. V, I love it! Det var länge sedan jag clubbade.

5 som V som i fem körsbär av fem.

Delar av överraskningsentouraget: Emma, Jag ( ser typ rädd ut? ) Hanna och Josephine. Bild från Stureplan.se



Ett tag sedan den här bloggen nämnde kändisspotting:

Ebba von Sydow drack öl och dansade med en tjejliga.

Magnus Uggla hade ett skönt hårsvall. (Han bloggar här.)

"Jessica Simpson" alltid lika söt som socker.

Katrin Schulman, såg inte arg ut. Mest söt och liten.



En fantastiskt lyckad kväll igår. Nu ska jag gå runt Karlbergs slott för att rensa mitt champagne-tunga huvud.

Soundtrack: Timbaland The way I are

1 comment:

Falling Down said...

Vilka snyggingar! *morr*