Saturday, September 15, 2007

Sporty spice goes party animal

Jag tror jag ska flytta till konsultkillen på Karlaplan om ett par veckor. På krysschemat på min dörr är det bara 76 dagar kvar tills jag lämnar St Eriksplan.
Gårdagens karriärcoachning gick sådär. Jag blir mest arg när andra talar om för mig hur jag ska göra och vara fast jag vet att jag ibland efterfrågar det.

Jag vet att han har rätt och jag inspireras successivt. Det bor ju faktiskt en businesswoman i mig men att alltid tänka elitistiskt fungerar inte på mig. Det räcker med att jag jobbar på ett sådant företag.

Började denna dag med att gå ut och springa. Hade inte gjort det på länge och sprang från St Eriksplan till Sundbyberg och tillbaka. Puh. Sportigheten raseras dock ikväll då det är "MTV Cribs Stockholm". Jag har valt min "plus-en" och med tema Las Vegas kommer det att bli strålande.

Preparty soundtrack: Belinda Carlisle Heaven is a place on earth

No comments: