Wednesday, September 5, 2007

Oh la la une invitation interessante

Fick en inbjudan till en väldig spännande tillställning. Den kommer att vara på en av mina favoritbarer. Jag är övertygad om att de inbjudna kommer att vara intressanta och inspirerande och framförallt ostiffa. Ser.Fram.Emot.Detta.Mycket.

Jag har redan valt sällskap utan tvekan. Inte ett manligt sällskap för jag hade inte så många bra och representabla alternativ på killfronten.

Idag bjuder mitt jobb dessutom på bio, förhandsvisning av Jonas Hassan Khemiris film , Ett öga rött. Ska bli spännande efter att ha läst boken som är skriven på invandrarsvenska. Väldigt irriterande med ordföljden men en bra bok. Återkommer med filmbetyg senare.

Även mitt filmsällskap idag är noga utvalt. En kompis som lever utan tv och aldrig går på bio, hon förtjänar bio. Den andra, han är en fattig student som också behöver välgörenhet i form av bubbel, snittar och gratis bio så han inte gnäller så mycket på SJ och tänker på något annat.

No comments: