Monday, June 25, 2007

Back on track

Efter en lugn midsommarhelg på landet är jag tillbaka i city. Plockade sju sorters blommor och sov med under kudden och drömde om jobbet. Jobbet liksom. Typiskt. Måndagskoman infann sig givetvis idag så jag hade bestämt mig för att inte göra något ikväll men gick ut en sväng som alltid då jag knatar runt med min mp3 gata upp och gata ned.

Spontant sällskap en fantastisk sommarkväll och vattenstopp på Pontus by the sea. Boulebanan mitt i känns kontinental och klientelet väldigt blandat. I´ll be back. Fast Marbeilla by the sea känns inte helt fel det heller. Synd att Puerto Banus tappat lite av sin glans på grund av alla nyrika white-trash-ryssar.


Dagens kändisspotting: Martin Dahlin.

Mitt skrivande går inte så bra. Mycket annat som händer. Idag fick jag dock veta på ett rätt konstigt sätt att min blogg är bäst. Jaaaa såklart, givetvis, det är bara en tidsfråga tills fler inser det. Min blogg är bäst, tack för det, alltid kul att höra.

Andra saker som är bäst:
Falsterbo hägrar.
Längd på killar: intervallet 182- 188 cm är perfekt bredvid mig.

No comments: