Monday, June 18, 2007

Inte star fucker men kanske aningens star sucker....

Efter att ha gått raka vägen från jobbet, till Pia Passoa för att tillsammans med Karin Bacardi äta middag i form av laxpaj är jag nu hemma chez moi. Sent blir det alltid, jag kommer aldrig i säng som det nattdjur jag är. Spontana middagar är fantastiskt eftersom jag inte själv är så duktig på att laga mat.

Hemma hos Pia finns det en negativ sak. EN ENDA: mobiltäckningen. 3 är inte att lita på vilket gjorde att jag missade ett samtal från my norwegian sweetiepie A-M. Meddelandet var det sötaste på länge, förvånande och en röst som kvittrade som en kolibri om badutflykter och hytter. Underbart att höra lite norskt kvitter.

Tänk vad glad man kan bli av ett mobilsvarsmeddelande på 30 sekunder.

Imorgon kommer Justin hit. Funderar på att ta på mig cocktailklänning och sätta mig i baren på Grand Hotel som kan vara ett boendealternativ för en superstar som honom. Jag har uppenbarligen ingen biljett till konserten i Globen.
Jag kliar honom mer än gärna på hans sexy back. Han kanske redan är här i city? Hmm, imorgon börjar jakten. Återkommer.

Soundtrack: N´Sync ( i början av J.T´s karriär) It´s tearing up my heart.

1 comment:

Anonymous said...

Justin bor på Berns Hotel, jag funderar på att försöka snärja hans dam, Jessica Biel. Vi får jobba på detta. Mvh. // Jocke.