Saturday, June 9, 2007

Nyrekrytering i huset.


Aaaaj mitt huvud och kropp förbränner alkohol. Det är typ 30 grader i city och jag är bakis. Som jag inte skulle vara. Vaknar alltid stört tidigt av någon anledning. Tror det är alkoholförbränningen som gör sitt . Oh. My. God.

Jag och Sabina hittade en ny kompis igår. Och inte var som helst, på McD korsningen Sveagatan- Odengatan efter en helkväll på Josephina, Berns, F12, och China. Han ska med och bada. Oskar eller Oscar du har ca tre timmar på dig att skaffa ett par skyssta badbrallor, typ de ovan fungerar i Sveriges Venedig Stockholm just nu.
www.vilebrequin.com och www.giarre.com finns fler riviera-chica saker. Jag säger bara oh la la.

Soundtrack: DJ Sammy Heaven

1 comment:

Anonymous said...

Börjar nästan ångra mig att jag inte följde med igår. En killkompis skulle inte sitta dumt...