Wednesday, June 20, 2007

Meeeediiiiiaaaaaa

Jag tror jag överkonsumerar media. Lusläser dagensmedia.se och liknande sidor, har koll på ett antal bloggar och lyssnar mycket på radio. Surfar, facebookar, msnar, läser vanliga tidningar och så vidare. Varje dag.

Nu är det snart midsommar och jag åker till landet utan meeeeediiiiaaaaa. Ska plocka sju sorters blommor och sova med under huvudkudden som den sanna romantikern jag är.
Bort från civilisationen med endast klockradio och nedpackade böcker. Springskor är också med så vi får se om 8,5 km rundan orkas med.

Har med American Psycho och Jackie Collins Hollywoodfruar på bokfronten.

Dagens fika på Mocco blev ett bra catch-up med Josephine. Hon är ett söt-hjärta (sweetheart hihi) och hennes pojkvän hade uppenbarligen koll på hur man ska få killar på fall. Som tjej alltså.

Mocco finns kvar trots gårdagens white trash-kravaller i form av idioter till fotbollsfans. Den magiska apan hamnade tydligen mitt i tumultet. Jag kan inte bestämma mig för om han, via sin blogg är väldigt fascinerande, totalt psycho eller bara en "svennebanan" som kryddar den tråkiga tillvaron med att ljuga i en blogg?

Det vet man inte och det gör det faktiskt mer intressant. Integritet är sjukt viktigt när man tänker efter. Meeeediiiiaaaa tar över med, allt vad facebook och alla communities heter.

För övrigt blir det Cavalli för H&M i höst och det tror jag blir, om inte succé i alla fall djuriskt. Det är ju lite zoo över hans kollektioner. Musiken på hemsidan är chill, brukar ha den på hemma ibland, eftersom jag överkonsumerar meeeediiiiaaaaa.

Dagens kändisspotting på Nybrogatan: Alex Schulman, såg ganska snäll ut faktiskt.

Ciao ciao & amoreeee

No comments: