Friday, August 3, 2007

4 kg upp och en begravning

Fick åka till Uppsala i onsdags för att tyvärr närvara vid en begravning igår. Sorgligt. Går inte att beskriva hur ont det gör i mitt hjärta när jag ser personer jag står nära helt förtvivlade.

Onsdag kväll hann jag med att träffa min dagisvän Katalin som egentligen bor i Budapest och läser medicin. Katta katten, som kommer bli bästa kirurgen någonsin och kursetta på kommande tenta.
Tror inte riktigt jag förstod att jag skulle gå på begravning dagen efter förrän hon och jag åkte bil och lyssnade på Kent.
När jag satt i kyrkan igår kändes det som jag skulle kvävas. Jag ska från och med nu vara en bättre människa och sluta gnälla för att jag bor litet. Jag är i alla fall frisk.

Min mamma har tagit hand om mig ordentligt från onsdag kväll till idag, fredag morgon har jag gått upp minst 4 kg. Fast det är ju en världslig sak när allt kommer omkring.

Soundtrack: Kent 747

No comments: