Tuesday, August 14, 2007

Att höja ribban och levnadsstandarden i ett

Spontant häng med Jessica efter jobbet. Jag och Jessica ses inte alltför ofta och idag synkade vi äntligen ihop oss för en eftermiddag med skvaller och shopping. Så roligt med uppdatering!
Det spontana hänget resulterade i husesyn av Jessicas osunkiga bostad och gratulation av vovven Nelly 5 år just idag.

Middag på Grands Mathias Dahlgren följde och höjde min levnadsstandard rejält, fantastiskt. Kungsfisk och nektariner med hallon, oh la la. Stolarna var i en klass för sig, väldigt höga ryggstöd gav känslan av: "någon slags bur goes Alice i Underlandet". Jag är mätt och det bästa av allt: Pepp!

Jag är frustrerad inför viss karriär och efter att ha diskuterat framgång, vilja och att sätta sina egna gränser fick jag verkligen tillbaka min positiva energi. Att idrottare på hög på professionell nivå nått dit de har är inte endast talang, det krävs fokus och psyke.


Jessica och hennes pojkvän passar otroligt bra och jag är väldigt glad för hennes skull. Jag hoppas de gifter sig och får ett halvt hockeylag med barn.

Dagens sanning: Framgång = talang + tur+ och ett jävla tålamod. ( Är det inte logiskt så säg?)

Betyg: Dagens umgänge och middag får fem körsbär av fem möjliga.

No comments: