Tuesday, August 7, 2007

Negativ energi trollas bort på Josefina

Hade för mycket negativ energi idag. En positiv sak med det är däremot att jag blir sjukt effektiv i alla kategorier när jag vaknat på fel sida. Susanna och jag hookade spontant på Josefina på djurgården i gassande sol på eftermiddagen. Fantastiskt och spanfaktorn var bättre än på länge.

Jag och fröken Salomon hade mycket att ventilera och hon lyckades såklart vända min negativa energi till positiv. Det är en bra egenskap och jag hoppas jag har den ibland.

Hon är trendig och ligger i tiden Susanna. Hon har inte mobil á la Carrie Bradshaw utan kommunicerar på Facebook, så 2007.

Dessutom dejtar hon den här killen, eller han har faktiskt hunnit bli så mycket som hennes imaginary boyfriend, Josh Lures.

Susannas "imaginary boyfriend" Josh är aktuell i filmen Transformers och en up ´n coming Brad Pitt.

No comments: