Monday, August 13, 2007

Medborgarplan eller Stureplatsen?

Inte så lätt att veta alla gånger. Fredagens utgång blev okej men inte mer än så. Jag vet inte vad det är jag förväntar mig längre, allt känns som att det är samma sak hela tiden. Jag vill ha en förändring snart, däremot måste sådant fixas, det är inte som att det bara händer.

Solidaritet, Solli, jag gillar musiken men det är fan ett patrask till klientel ibland. Jag undrar hur killar som tar tjejer på rumpan när de är ute tänker?

Fick tag i en hand efter att det kanske hände för åttonde gången inom en timme.

Följande dialog utspelas:

A: Eeeeh vad var det du gjorde nyss?

Full idiot: Vaddå varför är du så jävla arg för?

A: Är du dum i hela ditt lilla mongo huvud? Trodde du jag inte märkte eller?

Full idiot: Aha, jag hade handen på din rumpa men varför måste du vara så arg för? Har du inte fått ligga eller?

A: Det där är verkligen inte OK.

Full idiot: Men okej då, jag ville visa grabbarna att jag vågade. ( Grabbar bredvid hö hö hö, bruden lackar ju.)

A: Drick upp din äckliga white trash fatöl fort innan jag häller den på dig.

Full idiot: Men förlåt dåååå tjockis.

A: DIN MAMMA ÄR EN TJOCKIS, JAG VÄGER 54 KG!!



Efter alla helgens stureplansdioter, den fulla idioten var bara en i mängden kom jag på att jag saknar Åsas sunkiga Carmen på söder.
För övrigt är det ju verkligen inte okej att skämta om stureplansprofilerna heller.

Soundtrack: Beck Loser

5 comments:

Anonymous said...

TASER är en elpistol som med hjälp av komprimerat kväve skjuter iväg två stålprojektiler som är förbundna med elpistolen genom varsin metalltråd. Då pilarna fastnar i kläderna – pilarna behöver alltså inte vidröra huden – sluts kretsen och 50 000 volt (men endast 2,1 mA) pulserar under fem sekunder genom den träffade. Musklerna i kroppen drar sig samman, ett kramptillstånd uppstår och inom 0,25 sekunder är förövaren helt oskadliggjord.

Anna said...

Haha, bra tips. Jag är iof ett litet pretto som endast har ett överfallsalarm när jag tassar runt nattetid. Men om du har en kanske vi kan gömma oss i Vasaparken och testa på personer med foppa-tofflor?

Anonymous said...

Jaaaa! Det brukar hänga massa störiga teens vid lekplatsen.

Unknown said...

HAHAHAHA du ar bast!

Anonymous said...

och Carmen saknar dig!!!! Jag med för den delen.