Thursday, August 9, 2007

Ombyte förnöjer

Nu är jag trött på Fuck you right back. Jävlar anamma är bra men inte för mycket gnäll. Det blir Schulman Junior istället. Han uppdaterar ofta, är glad och lättsam, tar livet med en klackspark och är helt enkelt underhållande.
Fast jag undrar hur mycket han får ligga egentligen, påminner han inte rent utseendemässigt om Bert den sista oskulden?

I övrigt är jag väldigt Kent idag i sinnesstämningen, det har hållt i sig ett par dagar. Det här måste gå över snart och bli lite mer tuggummipop och pojkband. När jag surfar runt på www.youtube.com blir jag helt förstörd när jag hör 747 på engelska. Fy faaan vilket skit tänker jag. Fast jag spelar den ett par gånger och inser att det bara är en vanesak. Eller nej, förresten, den svenska är så sjukt mycket bättre.

Ombyte förnöjer ju som sagt som var som morfar skulle ha sagt om han hade levt. Men det gör han inte och det är ju riktigt jävla tråkigt. Om han var här, eller om jag var där, på landet, skulle vi prata om hästar och djur och sådant som hör landet till. Medaljer från kungen fick han minsann för felfri leverans av mjölk i 10 år, brons, 20 år, silver och 30 år, guld. Det ni. Slå det om ni kan.

Min playlist en torsdagskväll som denna:

Kent Om du var här

Håkan Nu kan du få mig så lätt

Elin Sigvardsson Song for Anna

Jeff Buckley Hallelujah O.C Ryan & Marissa forever

Belle & Sebastian The Model

Imorgon blir det tuggummipop och fransk eurodisco, middag på Karlavägen och drinks på Josefina och till dess ska jag byta attityd i alla kategorier.

No comments: