Tuesday, August 7, 2007

Lite bekräftelse tack!

Idag skulle det sitta fint med positiv feedback på två saker som jag så är nyfiken på.
Detta är to die for och jag är så himla otålig. JAG. VILL. VETA. NU! Kan det inte bara få bli som jag vill? Jag skulle ge allt för det med massor med energi! Kan jag inte få som jag vill någon gång och inte bara vad jag precis behöver?

I övrigt kan jag tala om för de som oroar sig: -Nej jag hänger inte med den magiska apan.
Jag länkar till hans blogg, han länkar till min. Det betyder inte att vi hänger och att jag umgås med våldsbenägna apor. Det enda länkningen betyder är att jag gillar sättet han skriver på, läsaren fångas då tillvaron han beskriver är mer händelserik än hos den genomsnittliga Svensson-människan.

Soundtrack: Mange Schmidt Giftig ( old school på ett nytänkande vis, I like it!!)

No comments: