Friday, July 20, 2007

Förhållningsregler i Skåne, Södra Sverige just nu.

I Falsterbo behöver man inte vara lika rationell som här i Stockholm City enligt dagens rapportering från Sveriges riviera:

Lifta är ett okej sätt att ta sig fram. Med alla typer av fordon, James Bondbilar likväl som traktorer och häst med vagn.

Bara för att det är hästveckan krävs inte ord som piaf, oxer och schabrak i ditt personliga ordförråd.

Hångla med yngre/osköna/ tvålfagra pojkar kan ske utan repressalier.

Badrock i den lokala affären innan och efter morgondopp är coutume.

Falsterbo House TV episode 7 inkluderar inte mig men väl influenser av Paris Hilton & Nicole Richies Simple Life.
Jag lämnade ju Skåne när solen kom, det måste vara ödet som säger att jag inte ska vistas för mycket i solen. Jag kommer se ung och fräsch ut när jag blir gammal. Dessutom är jag väldigt ung eftersom dagens kjol är storlek 9-11 år. Eller så är jag bara ett gigantiskt barn?

Nu, spontan middag på Kungsholmen och sedan film.

Dagens soundtrack: Co me clo ser ca ra ca ra mia ca ra ca ra miiiiia med gulle-Måns.

No comments: