Sunday, July 29, 2007

Till höger om Gucci ser ni Dramaten

Segt i city. Var på Berns i fredags och drack en P2 med tre nya bekantskaper jag hittade på planet från London. Turistade lite med att visa Dramaten och se fotona med djur i Berzelli Park efteråt. Sedan visade jag hönsburen Utecompagniet och drog en djup suck.

På hemvägen konstaterade jag att Stockholm är en ankdamm och funderade på vad jag exakt förväntar mig av en stad.
Det är ju jag som gör vad det blir till eller fungerar det inte så i 08?

Blev i alla fall glad av sällskapet, fick intrycket av att de är genuint gulliga trevliga och bra killar. Sådant är alltid bra för ett ensamt körsbär. Har känt mig ensam och övergiven de senaste dagarna. Jag saknar mitt entourage.

Kom hit och hem från Falsterbo, Visby, Oslo, Biarritz och övrig skärgård så vi kan leka Sex & the city St Eriksplan.

No comments: