Thursday, July 19, 2007

Intervjuer i min bloggi

Jag känner att bloggi ska hottas upp lite.

Därför kan det vara en idé att exponera mer eller mindre kända svenska personer som verkar intressanta. Glamourprinsessan publicerade nyligen en telefonintervju med Victoria Silvstedt vilket inspirerade mig. Hur det ska gå till vet jag inte ännu.

Exponering av sådana som är eller vill verka lite hemliga och som jag vill veta mer om:

Exempelvis kategorin herrar:

1) Peder Fogstrand- mannen alla vet vem det är i trakterna kring Stureplan och från http://www.bubblare.se/


2) Robin Borg, Björn Borgs son som måste vara rätt gammal nu. Hur mycket schteker han egentligen? Hur bra är han på tennis och kommer han förvalta pappas namn väl?

3) Eric Prytz - Jag gör ju fortfarande "Call-on-me-gympa" nu när det är Beach 2007.


Kategorin damer:

1) Lili & Susie, sångduo, lever de kvar på 80-talet och hur går det för de två systrarna att rädda alla världens djur? Och kör de fortfarande tuperad snedlugg och kort skinnjacka i klädväg?


Bild från www.askmen.com

2) Caroline Winberg, supermodell, var det verkligen hon som sålde Mick Jagger-storyn till svensk kvällspress innan hennes karriär rullade igång? Och isåfall, hur tänkte hon då?

3) Bathina El Soudi, en Uppsalahomie och numera gift med kungens kompis Aje Philipsson. Vad hände med hennes karriär som väderflicka?

No comments: