Thursday, July 5, 2007

Impulsivt, kanske inte så genomtänkt?

För kanske 45 minuter sedan skickade jag ett mail. Jag vet inte om det var så genomtänkt. Skulle kunna bli en fantastisk kombination och en framgångssaga men att ge sig in i det kanske är förenat med livsfara? Vad vet jag.

Jag vet inte ens mitt marknadsvärde och är för blond för att ens fundera på att räkna ut det.

Inte för att jag vet om eller vad för typ av svar jag får ännu.
Tror att det här kan resultera i tre alternativ.

1) Ingenting.
2) Ett projekt där jag är livrädd för andra halvan men där jag ger mig in i något som kan bli bra, riktigt bra.
3) Att andra halvan ser mig som ett hopplöst fall och att jag går omkring med ångest över ett mail jag skickat som inte ledde till ett endaste litet dugg.

Mamma kommer defintivt inte få veta något förrän det är klart och framgången är ett faktum.

No comments: