Tuesday, July 24, 2007

London bejbi

Imorgon ska jag på en liten storstadstripp. Okristligt tidigt ska jag befinna mig på Arlanda. Jag har i princip inte styrt upp någonting mer än mitt pass utan hoppas på det bästa. Inget hotell bokat, förhoppningsvis blir det en fantastisk utekväll med kompis kompis och ändå inte så mycket sömn. 36 intensiva timmar i London kan bli alldeles alldeles underbart men om oturen är framme alldeles alldeles förfärliga, långa och ensamma.

Det verkar tyvärr inte vara det lättaste att få tag i kompis kompis.
Jag måste erkänna att det inte känns helt hundra med att inte ha koll på hur vi ska lyckas catcha up eftersom min mobil ofta backstabbar mig när jag är långt hemifrån. Tur att jag är streetsmart som få.

Det värsta som kan hända är att jag får sova en natt på Mcdonalds vid Piccadilly Cirkus eller lägga hela min lön på en natt på Ritz där i närheten. Alternativet Princess for a day kostar ju bara £405.

London all by myself... This can be exciting for a little cherry berry.

Soundtrack: The Smiths Heaven knows I´m miserable now

No comments: