Tuesday, July 24, 2007

Veckans äventyr

Eftersom kompis kompis uppenbarligen dissar mig på msn, sms, telefon, jobbmail och Facebook har jag nu gett upp. Känner mig aningens patetisk som typ stalkat honom för att vi skulle hänga. Nu har jag fattat vinken, men undrar, är det inte lättast att säga tack men nej tack i förväg?

Det här resulterar i att jag bokat en natt på hostel för ca 250 kr. Mixed dorm, 6 beds. Med Ritz Princess for a day i åtanke ligger hostelet lämpligt nog på 26 Princes Square. Om jag inte är tillbaka och bloggar fredag vet ni vart ni kan leta.

Nedpackat: Svenskt fotbollströja att sova i.
Pass+pengar.
Öronproppar.
Överfallsalarm.
Mobil.
Sovmask.
Kamera.
Smink.

Ska fixa: Hänglås.

Planer efter avslutat uppdrag:
Att gå på musikal, helst Mama Mia.
Hänga med en kille jag träffade snabbt på Badhytten i Falsterbo och har Facebookat med. ( Om nu inte han med dissar mig.)
Dricka Starbuckskaffe.
Köpa en Mulberryplånbok.
Köpa anteckningsböcker från Jordi Labanda.
Skicka vykort, det är old school men ganska så gulligt.

För att peppa mig själv att jag inte alls kommer bli rånad eller så som ensam tjej på mixed dorm i London så ringde jag min vän Afrika-Anders. Han sa Faaaan vad kul!
Det är så jag ska tänka. Faaaaan vad kul! Jag är galen och sjukt mycket coolare än de flesta i min tjejliga just nu.

Måste sova nu, klockan ringer snart. Aaaaah, scary.

No comments: