Saturday, July 7, 2007

I do I do I do

Nu är det snart bröllop. Lisa och Lenny Strandorff heter de lyckliga tu 7/7 2007. Och, ja, det ligger tanke bakom datumet.

Jag kommer gråta av olika anledningar:
Det kommer vara fint och Lisa kommer vara fantastiskt vacker.
Det är högtidligt och i en kyrka.
Mina vänner kommer vara där.
Jag kommer fundera på om jag någonsin själv kommer att stå där.
Jag kommer att tänka på honom jag trodde att jag skulle gifta mig med en gång i tiden.
Dessutom är jag en sucker for romance och gråter i tid och otid för allt och ingenting.

Det här kommer bli helt oförglömligt!

Jag ger er min pre-wedding playlist.

Abba- I do I do I do
Love actually - Love love love.
Aretha Franklin- I say a little prayer
Beach Boys- God only knows
Jennifer Rush- The power of love

Jag tillägger också att U2 I still haven´t found what I´m looking for INTE kommer att spelas då brudparet lämnar kyrkan. Sådant trams får stå för andra.

3 comments:

Anonymous said...

Salutations de Genève. Ce qu'haut se marie à un Y-enfant ? Parler de Monsieur Bateman et weddingsongs: http://www.youtube.com/watch?v=jv1n70le0Do

Anonymous said...

troddde inte du var bjuden, lyckades du whina till dig en inbjudan ändå?

Anna said...

Whina som verb existerar knappast. Men för att svara på frågan: Jag var ingen wedding crasher, jag var bjuden. Uppenbarligen.