Tuesday, March 13, 2007

Askungen på kontoret

Nu är jag klar för hemgång. Okej att ni inte ser rätt tid eftersom en viss person påpekat mina tidsinställningar men en working girl som jag har inte tid att sätta mig in i sådana trivialiteter.
Jag har dessutom min alldeles egna dygnsrytm. Klockan är sent.

Just nu önskar jag att jag hade någon som kom och hämtade lilla mig. En pojkvän ( med körkort) och en lägenhet i närheten. Och en Hästens säng med massagefunktion.
Var är han när jag behöver honom som bäst? Oj då just det... Han fanns visst inte. Återigen det där med imaginary boyfriends. Suck sa askungen på kontoret runt midnatt då alla andra låg hemma i sina sängar (med massagefunktion).

Soundtracket idag får bäst beskrivas som kommersiell radio. Dock hörde jag Everytime we touch, den lugna versionen. Me like it.
Nu, taxi hem med annan sent arbetande kollega för ett par timmar sömn.

No comments: