Tuesday, March 20, 2007

Lilla emokillen

Ett snabbt inlägg under lunchen. Gårdagen var en dålig dag. Jag var trött och sliten och fick gå upp 05.45 för att ta tåget direkt till jobbet. På tåget fick jag stå hela vägen.
Allt blev bättre då jag kom hem till Åsa som stod i trappen och väntade på mig eftersom hon varit utelåst hela helgen stackarn. Hon hade dock inte sovit i trappen hela helgen som tur var.

Med lite O.C på dvd och en lugn kväll är jag piggare idag. Ska nog göra samma sak idag. Försöka coola ned mig lite. Är så uppe i varv jämt.

Åsas nya singel " Lilla Emokillen" kommer bli succé, den spelades på Spy Bar i helgen och snart kommer det massor med stim-pengar in på Åsas konto. Dessutom gillar Olle Ljungström Åsas emokille. Åsas band heter Hatis Romans, lägg det på minnet.

Jag bor liksom med en up ´n coming popstjärna, bara så ni vet.

No comments: