Monday, March 5, 2007

Måndagmorgon

Full med energi som alltid efter en helg. Tänker inte skriva om Carl bildts bloggande som blivit en sådan höna av en fjäder.
Klart Calle ska blogga och självklart är Kylie H&M´s nya Madonna. Bohemisk glamour är det som är temat på hennes kollektion för klädkedjan.
Idag börjar min skrivarkurs på Sthlms Universitet som jag ska på distans på torsdagskvällar. Inget Stockholms Nation då heller, those days are over.
Jag släpper sakta men säkert studentlivet med allt vad det innebär. Inte samma trygghet och förmågan att kunna planera dagarna lite som man vill, ha en egen dygnsrytm och gå ut mitt i veckorna. Den kvoten har uppfyllts nu efter fyra år så jag antar att jag blir ett lördagsbarn. Fast åh nej, det måste jag försöka undvika.
Ett lördagsbarn, en person som nyligen börjat jobba heltid och som är dödstrött på fredagar och bara orkar göra saker på lördagar.
Hoppas internet har kommit igång i Sthlm nu. I´m off... Ciao

No comments: