Friday, March 2, 2007

The world is mine...


Idag fick jag reda på att jag har fått jobbet på Procter & Gamble som jag gått och väntat på. Efter tre intervjuer är det äntligen mitt. Aaaaah galet glad och Skjortan är så stolt över mig.
Detta ska firas hela helgen, i Uppsala eftersom det blir Stockholm framöver. Känns bra att hänga i Uppsala och lämna allt lite successivt. Man måste ju plocka russinen ur kakan så klart, då kan man både äta kakan och ha den kvar. Smart och hur logiskt som helst.

Business-Anna är på gång. Jag ger även helgens tidsfördriv för er som har koll på veckans Hollywoodskvaller.


Dagens soundtrack:

I dont need a man- The pussy cat dolls

Holiday - Madonna

You got the love- Candi Staton

La belle et le bad boy - MC Solaar

2 comments:

Markus said...

Grattis som fan till jobbet!

Englefjes said...

Gratulerer :) Så flink du er! Stooooor klem fra Ane Marte.