Saturday, March 31, 2007

Impulsiv inbjudan, hästar och Yosef och Shire, ja hurra!!

Idag var jag extremt sällskapssökande. Ringde de flesta spontana människor i min telefonbok och hade gett upp när en inbjudan kom till en hästfest. När jag minst anade det!!
Jag älskar överraskningar och impulsiva personer. Precis som att någon hört och läst gårdagens blogg att jag saknar hästar i mitt liv.

Vi var i Globen på Apassionata och såg fantastiska hästar från Front Row och minglade med massa snygga människor innan. Tack snälla Shire.
Såg en fantastisk falabella, lite som en muterad variant av Paris Hiltons Tinkerbell. Man kunde inte köpa den i pausen så då gick vi vidare.

Nu är det liveblogg från Bergsunds strand och vidare mingel. Imorgon ska jag på Harmony Expo och testa skönhet och hälsorelaterade saker. Oh exciting.

Soundtrack: Britney givetvis och The Attic. I love it!!

No comments: