Tuesday, March 27, 2007

Lovely lunch och lovebombing

Idag fick jag en fantastiskt lunch i en fantastisk omgivning. Såå skönt att komma iväg på en lunchutflykt. Jag börjar nästan likna Jocke nu med bloggande om mat. Skriver inte så mycket om mina matvanor eftersom de är ganska oglammiga och ointressanta för det mesta, men inte idag!!

Hummerförrätt till lunch och lammfilé till varmrätt är extremt långt ifrån min verklighet annars så det var väldigt uppskattat. Jag ska bli rik när jag blir äldre så jag kan äta hummer oftare.

Det är vår i luften och läge för lite LOVE-BOMBING vilket idag går till:

Mitt trevliga coop-team.
Ane-Marte, my norwegian sweetiepie.
Johan " Skjortan" Lignell och hans föräldrars bil som ska hjälpa mig flytta i helgen annars
jävlar...

(Om någon, någon gång vill bjuda mig på middag i 08-området går det väldigt bra, allt för att höja min levnadsstandard eftersom jag har så lätt för att anpassa mig, men bara uppåt för min egen matlagning är bottenläget.)

No comments: