Saturday, March 24, 2007

Helvetets kök

Hamnade på Hells Kitchen igår. Vad säger man eeeeh jo, fin ny inredning, skyssta toaletter och vädligt disco med bra musik. Man kunde tro att man var på den största köttmarknaden någonsin. Och då menar jag inte det trendiga köttiga området i New York utan Stockholm och Stureplan. Fast det är ju ett enda stort New York-komplex över Sthlm.

Var på en jobbintervju igår för EF. Oj vad kul företag det faktiskt är. Jag blev så sugen på att jobba på huvudkontoret i London eller någonstans i USA. Att åka iväg.
Rastlöshet-Anna vaknade och det var trevligt att hänga på kontoret på Strandvägen igen. Länge sedan sist. Jag har aldrig skrattat så mycket på en intervju men jag antar att det var en kombination av mycket koffein, (detoxet går dåligt )en lång arbetsvecka på PG och "the EF Spirit"

Bild från Malta i somras, jag och Ane-Marte. Hennes blogg finns på http://mskensington.blogspot.com och då kan man fundera på vad det betyder när en norska " is sitting on the fence" och givetvis öva sin flinkhet på norsk genom att läsa hennes kloka ord.

1 comment:

Anonymous said...

Härligt somrig bild, Anna! Kram