Friday, March 23, 2007

Ord på T och vad händer i Falsterbo?

Ord på som börjar på T som jag inte gillar idag. Exempelvis tunnelbana, trötthet, tatueringar, tungpiercingar, Tara Reid ( hmmm det var visst Yi-Pi som tyckte vi var lika eller?) trailor trash, trångsynthet, tänder, telefonnummer som inte finns med på www.hitta.se, och tv-utbudet hemma på Svandamsplan.

Tatueringar måste ändå vara det värsta, jag fattar inte hur man skulle kunna sticka nålar i sig frivilligt. Är lite pirrig för sprutor och det sitter i sen jag opererade ryggen. Och hur snyggt är det på en skala? Det går definitivt ned på minus. Fast piercing ger mig också rysningar om det inta är normala i öronen som jag har.

Ikväll ser jag fram emot mingel och snicksnack med Pia och alla på en födelsedagstillställning på Kungsholmen. Jag har bestämt att köra på temat komplimanger och ice-breakers för denna vecka har inte varit så social för min del. Komplimanger går alltid hem.

Jag och Pirajan ska dessutom lyssna på Boys of Summer med Dj Sammy, sjukt bra låt, och planera exakt upplägg för hur mycket vi ska schteka och glassa ner i Falsterbo i sommar.

Skåne är nice och sommar med. Förhoppningsvis får man även höra lite skånska imorgon.

1 comment:

Englefjes said...

God helg søtnosen :)