Tuesday, March 13, 2007

Working 9-5, eller inte....

Jag har en jobbmobil med radio på och det är jag glad för så här dags. Har konsumerat mycket radio idag.
Har ännu ett par timmar kvar innan hemgång och nu börjar klockan närma sig sex. Herregud. Jag är ändå positivt trött och tänkte just vilken tur det är att jag inte har några barn. Däremot är jag ju plastmamma till Åsas möss, Belle and Sebastian. Jag är en dålig sådan mamma tyvärr. Har aldrig ens petat på dom, råttkontakt ingår inte i mitt plastmammaskap.

Dagens metro bjöd på ett modereportage från Milano. Jag längtar till sydeuropa, vill ingen haka på en weekend till Paris eller Milano?
Eller varför inte Tallin, jag jobbar ju i Värtahamnen och kan åka vilken helg som helst. Fast kryssning har jag alltid tyckt varit lite tacky.

Back to work.

2 comments:

Markus said...

Jag har länge hållit inne på denna kritik anna, men nu går det inte längre. Du måste ändra till rätt tidszon i din blog. Iofs framstår du som förbaskat morgonpigg.
Bloggteknik:
mackan mandarin 2 - anna bananas 0

Falling Down said...

Jag ska till Nice om 2 veckor, du kan få haka om du vill