Friday, March 9, 2007

Liveblogg från karlavägen


I en högteknologisk fantastisk våning på karlavägen kan vad som helst hända. Att den maskulina delen av sällskapet kör playstation gör att den feminina delen bloggar. Baileys + bloggande till tonerna av Justin är bra. I helgen ska jag skriva. Mycket idéer.

I love it. Jag inser mer och mer att det bor ett tangentbord i mig trots att det inte syns.

Imorgon spelar Timbuktu på Debaser Medis men jag ska hänga med Åsa och vi har tydligen backstagepass på Debaser. Alltså blir det inte häng med Timbuk men kanske med andra rockstjärnor. Att jag inte ens har koll på vad bandet som spelar heter kanske säger mer om mig än bandet.
Jag blir glad när jag ser människor på ofördelaktiga bilder. Det är ren och sann skadeglädje men jag står för det. Haha. Dessutom lovar jag att om ni ser mig på ofördelaktiga bilder, vilket är mycket troligt, så bjuder jag på det.
Läs Neil Strauss " The game". Jockes polare spelar högt efter att ha läst boken, jag lovar dyrt och heligt att inte gå på följande fraser:
Tror du på trolleritricks? ( Ice-breaker....)
Hur bra kompisar är ni egentligen? ( Bästis-testet...)
Att provokativa uppenbara dissar leder till frustration är självklart, men girls, vad ni än gör. Låt inte killarna tro att spelet fungerar. För även om vi alla är deltagare, är det inte helt rättvisa regler alla gånger.
Och som ni alla vet och som Abba sjunger, The winner takes it all, the looooosers standing small.

1 comment:

Falling Down said...

Fin utsikt där, har du gift dig till den?