Friday, March 16, 2007

Sann glädje och eufori


Stockholms Nation har jag spenderat ett antal timmar under
studietiden.
Har haft galet kul med mycket fest.

Snygga Sanna & jag med sällskap.


Ovan höger: Två av mina favoriter, Pia Piraja och Yi- Pi. Bästa utgångssällskapet och dessutom sjukt snygga, sexiga och singliga.

Ovan mitten: Jag och Camilla på vårbalsbrunch, tema: Båstadveckan- det är kul när det kostar.


Kakel Spektakel- eh jaaaa.
Kakelbaren- vad kan man säga? En rutig bar, hög promillehalt, uppknäppta skjortor och trångt, "csn-bubbel" i varje glas.

Jag och Johanna hade denna konversation på msn innan Ämbetsmannamiddagen vt 2006.
Hej smulan. Hej humlan.
Vad ska du ha på dig ikväll?
Min rosa klänning. Du då?
Eeeeh min rosa klänning.
Men, då blir vi ju lika...
Fan då.
Eller så blir det succé?
Vad tror du?
Klart det blir. Så kör vi gör vi kör vi!



Höger: En vanlig tordag i kakel.

Vänster: Sanna Larsson och min sista ämbetsmannamiddag. Det blev så
klart kakel spektakel och mer än så förtäljer inte detta bildreportage som tur är.









Monsieur Laurent till höger är jaktinspirerad. Observera att jag inte var hans hermelin för kvällen i köket på Stockholms, jag är alltid hermelinen och han är mitt körsbär.








































No comments: