Friday, March 9, 2007

Hurra vad bra!

Mitt nya jobb är verkligen "all that", helt enkelt "to die for". Jag är så glad att jag är här, för det är faktiskt här jag är nu. På jobbet. Kommer bli ett antal timmar här. Observera att bloggandet sker efter arbetstid.
De två första dagarna har varit spännande med mycket nya intryck och saker att lära sig. Jag har verkligen fått ett bra bemötande och det känns som att jag kommer att trivas här.

Ikväll ska jag varva ned mentalt och fortsätta jakten på det perfekta boendet. Från Koja till Slott är ett program på TV 3, om man är med i det kan då en delad etta i Midsommarkransen förvandlas till en lagom stor tvåa någonstans innanför tullarna?

Har inte så mycket inspiration just nu. Trött. Såg att EF´s vd Louise Julian var med på listan äver mäktiga kvinnor, hon är bra. Jag har aldrig sett till henne på Stockholms kontoret. Inte Bertil Hult heller. Kändisspottade Andreas Wilson i Fältan i veckan, han är kort i rocken han. Det bor en tjej som ser ut som Lisa Miskowsky i mitt och Åsas trapphus.
Helst skulle jag vilja bo granne med Ryan i poolhuset i O.C för då skulle det betyda att jag var lika snygg som Marissa, alltså the girl next door, och dessutom ständigt i närheten av Seth Cohen.

Bon weekend.

No comments: