Thursday, May 24, 2007

Aaah tidsoptimist.

Jag undrar hur jag får tiden att gå ibland. Jag vet att det absolut inte är för att jag alltid har roligt som tiden går fort. Fast mycket är roligt ofta these days. Oslo var kul. Idag var mitt jobb roligt med Wellbeing Walk på Gärdet. Facebook är kanske lite väl fjortis men också kul. Jag tror dock det är en övergående trend.

Imorgon blir det middag så jovisst, det är roliga saker på gång. Åsa fyller dessutom 17 år. Soundtracket på söndag blir såklart Vi två,17 år med Håkan Hellström.

Nu kan du få mig så lätt skulle jag kunna säga till en viss pojke med glugg mellan tänderna som påminner om världens sötaste Seth Cohen. Ååååh. Vill ha. Måste våga på något sätt.
Men är vi sådana som i slutet får varan?

Om ca 22 minuter borde jag vara på väg till Fredsgatan 12. Mingel ikväll kräver en extreme make over för min del.

1 comment:

Anonymous said...

jag hade önskat att få vara med er men istället va jag emma å va ledsen. inte ens messenger fungerar på min dator å jag försökte få tag på dig innan jag drog från karin.. Men hoppas ni hade det kul...