Wednesday, May 9, 2007

The Attic, hur många groupies har ni?

De här sköna killarna, The Attic, ska jag träffa imorgon. Ska bli såå kul. Grymt bra.

Något jag gillar är att ha mycket på gång, det klyschiga uttrycket många bollar i luften stämmer bra. När det är en lagom balans av ordentlig mat, sömn, utmaningar och spännande personer allt känns så roligt.
http://www.myspace.com/atticsite kan du lyssna på alla låter. In your eyes har jag tyckt om sedan jag hörde den första gången. The Arrival med Therese Granqvist från Drömhus gick det inte så jättebra för i Melodifestivalen men det säger inte så mycket.
Låten är väldigt disco och såå sommaren 2007. Jag associerar rullskridskoservitriser och discobowling när jag hör den fast videon känns väldigt inspirerad av Dupontarna i Tintin.
The Ark är så fruktansvärt överskattade just nu så att det går "bra" i Melodifestivalen säger inte så mycket. Det närmar sig sellout-varning och det bådar aldrig gott.



1 comment:

Englefjes said...

Baby. Er du på Facebook? :)