Monday, May 28, 2007

Revvan och Carrie Bradshaw-syndromet

Reversen , "Revvan" är sjukt bra.

Undrar om min bild by-line blir snyggare och större i sista numret för terminen? Det är Max "Chefredaktören" Althin skyldig mig eftersom jag fixade en intervju med svenskt näringslivs drottning Antonia Ax:son Johnsson, som han fick göra. Dagens skryt, jag är verkligen en Revvan-resurs.
Om jag inte får en skysst bildbyline kan jag ta Adam "Seth Cohen" Brody som kompensation, det går också finfint.



Att göra intervjuer är det bästa jag vet. Det ger mig positiv energi och personerna i fråga är oftast peppiga och uppmuntrande.
Gamla nummer av Revvan finns på www.uppsalaekonomerna.com

Mina senaste intervjuer:
Amelia Adamo

Mika Kjellberg

Ebba Von Sydow

Kommande: The Attic- hur man blir rik på musik
och ett reportage gjort hemma hos Karolina "Glamourprinsessan" Lassbo.

Det bor en liten skribent/krönikör/reporter i mig, det är bara en tidsfråga innan andra också förstår det. Och ja, jag har, det väldigt uttjatade men ack så svårt att bli av med, Carrie Bradshaw-syndromet. Eller är det Scary Bradshaw hon heter?

No comments: