Monday, May 14, 2007

Schnyggt Kylie.

Kylie gör en kampanj från H&M, den heter H&M loves Kylie, som jag nämnt tidigare, nu är den i allra högsta grad aktuell. Och fröken Minogue ser alldeles alldeles underbar ut.
Söt är hon också som den gröna feen, Tingeling i Moulin Rouge.


I övrigt är jag hungrig, ledsen, trött och fryser. As if anyone cares... Några personer har glömt att jag finns verkar det som. Guldis gör inget att han glömmer, man får dispans om diagnosen guldfiskminne existerar. Och nej, det var ingen pik men jag märker att fler har den diagnosen.

Jag drar till 7elvan. Nu. Det älskar jag med Stockholm, alltid en i krokarna. Här i Vasastan finns tre stycken inom rimligt avstånd. Sevvan finns inte i Uppis. Haha, rätt åt alla där, ni får nöja er med b-Rosa Pantern och Pressbyrån.

Soundtrack: Skid Row 18 and life- Ja, jag är inte en dag äldre än 18 och på en 14-årings nivå mentalt.

1 comment:

Anonymous said...

Jag har inte glömt dig bejb...

En blandskiva ska du allt få, tror du kommer gilla! Natten e mörk. Sov sött...