Wednesday, May 16, 2007

Kompispris & springbreak

Jag har inte packat ännu. Hur som helst ska jag packa ned snus, Granit och cigg, Marlboro Lights och vin, rosé. Och kläder såklart. Snus och cigg fick jag till kompispris och jag prutade, ljög, och himlade med ögonen i turkshoppen. Allt för norska rökare och snusare.

Var en liten tur på Beyond Retro idag efter jobbet. Bra utbud och det blir defintivt ett återbesök eftersom min garderob behöver en extreme make-over. Kate Moss för Topshop var en huge disappointment. Boring.

Imorgon ska jag hänga med Betty och Åsne och Charlotte. Med AneMarte blir det champagnerian och Oslos bästa ställe där fröken A-M styrt upp listan på lördag. Lovely.

Under resan ska jag läsa Jackie Collins Hollywoodfruar och jag har tagit med min hjärtformade plyschkudde.

1 2 3, it´s spriiiiingbreeeeeaaaak & I´m off. Ciao ciao

No comments: