Thursday, May 10, 2007

Blir man rik på musik?

Dagens spenderades i hälsans tecken eftersom jobbet hade Wellbeing Day. Kändes spännande samtidigt som hälsa faktiskt är svårdefinierat. Jag är ganska peppad på att träna så ett par nya springskor kommer snart att inhandlas. Adidas kampanjen, Jag springer för jag älskar kakor är tyvär borttagen från tunnelbanan. Synd för den var inspirerande och logisk utan att ge ångest. Givetvis blir valet av skomärke lätt efter denna lyckade kampanj, jag ska nog söka jobb på Adidas till och med.

The Attic-killarna är sköna och reportaget kommer att bli fantastiskt. Det är alltid kul att träffa människor som gör sin grej fullt ut och som brinner för det. Det gör mig mer och mer övertygad att det finns flera alternativ till working 9 to 5.
Kolla in videon The Arrival med Drömhus på youtube och gissa vad "Dupontarna" säljer.
Vad finns egentligen i väskan?

A) Sexleksaker
B) en pop-up snake
C) Pepparkvarnar

No comments: