Monday, May 21, 2007

Alt för Norge


Vem körde över mig med tåget? Det var i alla fall inte sweetiepie Åsne. Tur.

Var väldigt glad att träffa my Norwegian girls. Jag är så väldigt glad i dem.

Kort sammanfattning:
Soundtrack: Alt för Norge och givetvis nationalsången.

Spanfaktor: Mycket bra. Fast piké + slips? eh neeeej.


Antal bunader på Solli plass 17/5 - väldigt många. Typ 1003.

Antal fantastiska nya solglasögon på AneMartes näsa: 1 par från Oliver Peoples. Classy.

Antal efterfester med ansiktsmålning: 1 och det räckte.... Haha.
Antal shots med sambuca: 1, och det var senast på Malta jag drack det. I sällskap av M.

Antal halvkända fotbollsspelare: ½ Erik Myggen Mykland. Hade föredragit denna superstar.

Antal tak med rosetter: 2
Antal planerade N.Y-trippar i norskt sällskap: 1
Jag är hemma i Stockholm igen. Med lite mer lugn och ro i kroppen än när jag åkte och nyladdad med positiv energi. Hoppas på Norwegian visitors i form av Betty, Charlotte, Åsne och Ane-"Tårtan"-Marte här i Vasastan snart.
Vi snakkes.

1 comment:

Markus said...

Hade det varit mig han stött på så hade jag hånglat upp honom, skäggig eller ej. Vet inte ifall det är mitt ansiktes oförmåga att odla skägg som får mig att skriva detta..