Thursday, May 31, 2007

Hur ska jag bli rik?

Den frågan är än så länge oklar men jag funderar på det en del. Olika affärsidéer, jag vill göra något själv och köra mitt race. Frågan är bara vad?
Jag har ju en hel del alternativ som är mer eller mindre bra men jag vet knappt i vilken ände jag ska börja.
Det är en hel del att ta tag i men förr eller senare så. Tills dess ska jag bli börshaj. Inte för att Mr Karlaplan gav mig några insidertips från it-branchen men häng på Mocco är alltid givande. Där blir man lätt kvar och morotskakan är all that en morotskaka kan vara. Inte Beach 2007 men morot är bra för mörkerseendet för nattugglor som mig...

Den halvdana kändisspaningen på Mocco begränsades till en före detta deltagare av en svensk version av ett amerikanskt modeprogram. ( Till min glädje tyckte jag inte att hon såg så värst het ut, mer fet än het. Haha, jag är vidrigt ytligt ibland. men det finns det fler som är....)

Jag tycker om hesa röster. Efter Valborg tappade jag rösten av olika anledningar och var hes i en vecka. Omgivningen påpekade det hesa i en positiv mening.
Hesa kommersiella röster jag gillar är Nina Persson i the Cardigans, senaste singeln är grym. Jag gillar långa titlar på låtar. I need some fine wine and you, you need to be nicer, det ska jag nog börja säga.
Maja i the Sounds har också riktig whiskyröst. Hon har stjärnglans och får mig att vilja gå på festival.

Soundtrack: The sounds Painted by numbers

1 comment:

Anonymous said...

Köp MSAB