Tuesday, May 15, 2007

Håll huvudet och hakan högt och bak med axlarna!


Killar med dålig hållning kan ju glömma att de ska få ligga. Typ: Hej, eeeeh jag ser ut som en sköldpadda som sticker huvudet ur skalet alternativt en gam. Det är så sjukt osexigt. Hur svårt kan det vara att dra tillbaka axlarna? Sträcka på sig? Varje dag under mina tunnelbaneresor vill jag sticka ett pekfinger i ryggraden på x antal personer av denna anledning.

Jag ska börja exponera mer babes i bloggen. Ska gå fram till snygga killar och be om att få ta ett foto samt fråga om civilstånd och sedan lägga upp det med viss frekvens här i bloggen.
Detta kan generera: ett högre antal besökare och fler kommentarer. Öka mina chanser att få prata med babes. Bättra på mina ice-breakers. Få koll på heta singlar respektive snygga upptagna personer.

Observera att killar med dålig hållning inte kommer att få något som helst utrymme.

No comments: