Monday, April 2, 2007

Bloggdöden kommer 2007?

Min blogg är trasig och ledsen. Varför? Frustrationen över tekniken finns i mig varje dag. På Harmoni-expot testade jag både det ena och det andra. Dessutom var jag på hästshow och fick en välförtjänt plats på front row och sedan MTV-party. Alldeles alldeles underbart att träffa nya, sköna och spännande människor.

Samtidigt spelade jag ut två spåkvinnor mot varandra i söndags och fick min aura fotograferad. Jag vet nu vad som kommer att ske inom en snar framtid i mitt kärleksliv och karriär. Jag har dessutom sjuk träningsvärk efter att ha testat vibratormaskinen alla talar om.

Jag har lätt för att tycka om saker. Ibland lite för lätt och i vissa fall svårt att förstå om eller vem eller hur mycket, där satte spådamen huvudet på spiken. Jaja, om bloggen bara blir frisk snart så blir det mer detaljer.

No comments: