Friday, April 27, 2007

After work

Jag är impulsiv och gillar att hitta på saker spontant. Satt kvar på jobbet sent då jag fick en impulsiv inbjudan. Promenad hem genom Stockholm i värmen och sedan en fantastisk Strawberry Daquiri på Mården för att senare fortsätta till Caféet.

Har alltid tyckt väldigt mycket om lokalen. Kvällens event FHM Party bjöd dock på lite för mycket silikonbröst, tatueringar och rutiga skjortor med en touche av finanskillar.
Hade planarat att om någon från jobbet såg mig där skulle jag inte direkt säga att jag var där för att arbeta på mitt varumärke som vissa andra verkade vara.

Är väldigt glad att jag är implantat-fri för det ser för risigt ut. Även om allt är relativt och inlägg kangöras mer eller mindre snyggt.

Det var givetvis mest killar representerade och the Attic spelade. Har alltid gillat dom, coola killar och inte sell-outs någonstans. Hade en rolig, minglig och roulettspelande kväll.

Dagens hetaste kändis-spotting: Daniel Collert, har varit svag för denne tvålfagre ex-prinsesspojkvän sen jag såg honom i Svensk Damtidning första gången för typ tio år sedan.

Dags att sova ett par timmar innan morgondagens löneförhandling. Kapitalist javisst, jag ska ha minst en tusenlapp mer.

1 comment:

Englefjes said...

Hey bebe. Hrr.. Han er herlig. Mr. Collert altså. Men du - hva skal du i sommerferien? :) Skal vi prøve å møtes?