Monday, April 9, 2007

We go waaaaay back....

We go wayback jag och Åsa. Vi har känt varandra sedan mellanstadiet och det är hon ochjag mot världen. Nu är vi dock inte roomiesar längre eftersom jag tog mitt pick och pack och flyttade till Vasastan. Kommer sakna min Åni men får helt enkelt spendera quality time med henne nu ivår. Kanske Skansen, det är mysigt.
Huset jag lämnat där jag ochÅsa och de två dansmössen Belle and Sebastian bodde på ungefär 25 kvm mittemellan Midsommarkransen och det trendiga popsnörelandet Telefonplan. Min nya lya håller inte alls samma standard men jag gillar läget och uppskattar bredbandet.

Telefonplantornet där man kan smsa vilka färgkombinationer tornet ska ha på kvällen. Ligger precis vid konstfack där det går en massa spännande och antagligen kreativa människor. Klädkod: Palestinasjal + vad som helst.


No comments: