Tuesday, April 17, 2007

Anna in the City...

Idag vaknade jag utsövd ordentligt vilket kan ha berott på att jag somnade klockan sju igår och inte gjorde mer än att sova sova sova fram tills imorse. Behövde tydligen det efter helgen. Söndagen spenderades i solen med Labbe and friends med bland annat sushi på Japanska Köket på Nybrogatan, mycket bra och i trevligt sällskap. Jag lyckades också visa min nya våning och alla dess kvadratmetrar hemma i Vasastan.

På onsdag är det tjejernas tur och jag undrar hur vi ska få plats?
Lyssnar på P3 på jobbet och igår var det ett inslag om veckans stad, en mindre stad i Sverige jag inte kommer ihåg namnet på. " Det du inte vet om dig själv, det vet alla andra." Det var inte Uppsala, även om man skulle kunna tro det.

I tunnelbanan syns en lysande kampanj för Adidas. Jag springer för att jag älskar kakor.
Utanför Länsförsäkringar här på Gärdet stod en Adidasmonter i morse där man kan prova springskor på band och mäta allt vad man nu bör mäta innan springskor köps. Går fortfarande och tänker på Paris och Frankrike och att vara någon annanstans. Kanske ska köpa ett par skor och typ springa till någon annanstans?

Anna in the City längtar bort, men vart? Är det bort man verkligen vill eller är det bara något som fattas mig? Jag behöver nog bara göra något Wild n´ Crazy...
Back to business.

No comments: