Tuesday, April 3, 2007

Störigt, koppat och nyinflyttat.

Det fungerar inte att ladda upp bilder vilket är väldigt irriterande eftersom jag har en hel del fina. Jaja.
Nu har jag äntligen flyttat och bytt röda linjen mot gröna, Åsa mot Pia och Maria i samma stadsdel och Svandamsplan mot St Eriksplan.

Idag måste jag gå och lägga mig i tid. Är helt uppe i varv efter en sockerchock på jobbet. Det kom nämligen påskgodis i mängder och korgen hamnade bredvid mig. Stal även den gula rosetten som satt på paketet och satte i håret. Jag tyckte att det var okej och min handling rättfärdigades av alla komplimanger jag fått för den.

Piffigt och fint och den kommer jag ha, stulen eller inte, den passar mig bra. Det där rimmade till och med.

Att min aurabild inte kan läggas upp är synd. Jag har grön aura på huvudet som är lite hackig för att jag är delvis stressad. På sidorna är jag blå, kommunikationsfärgen ( kanske därför jag gilalr att skriva och har pluggat marknadsföring?

Grön betyder att jag är ekonomisk, känslig, tycker om att lära mig saker och är harmonisk men också avundsjuk och obstinat.
Blå tyder på lugn och tillgivenhet och vidom.

Att det är relativt hur mycket sådant här stämmer vet jag, men jag undrar, uppfattas jag som lugn? Hmm jag är väl ganska sprallig och hetsig och framförallt otålig?

Jag mätte också mitt kolesterol som inte direkt var superbra av någon anledning trots att jag inte äter äggula. Lägg även koppningsmassage på minnet, jag har testat. Hollywood har redan hakat på så kom ihåg vem ni hörde det från.

Vill ni bli koppade har jag två koppor här hemma so feel free....

No comments: